Pirkuma noteikumi un garantijas politika

1. Preču pasūtīšana un pirkuma līguma tiesisko attiecību nodibināšanas brīdis

1.1. Preces var pasūtīt izmantojot mūsu interneta veikalu.

1.2. Pirkuma līgums tiek uzskatīts par noslēgtu brīdī, kad Pircējs ir veicis pasūtījumu un saņēmis apstiprinājumu par tā pieņemšanu.

1.3. Pēc līguma noslēgšanas Pircējam ir pienākums veikt apmaksu par pasūtītajām precēm atbilstoši norādītajiem maksājuma nosacījumiem.

2. Pircēja tiesības un saistības

2.1. Pircējam ir tiesības saņemt iegādāto preci atbilstoši norādītajiem piegādes termiņiem un noteikumiem.

2.2. Pircējam ir tiesības atteikties no pirkuma līguma 14 dienu laikā, ievērojot normatīvajos aktos noteiktās prasības.

2.3. Pircējam ir pienākums sniegt precīzu un patiesu informāciju pasūtījuma veikšanas brīdī.

2.4. Pircējam ir pienākums saņemt un pārbaudīt preci piegādes brīdī.

3. Pārdevēja tiesības un saistības

3.1. Pārdevējam ir tiesības atcelt pasūtījumu, ja Pircējs nav veicis maksājumu norādītajā laikā.

3.2. Pārdevējam ir pienākums nodrošināt piegādātās preces atbilstību norādītajai specifikācijai un kvalitātei.

3.3. Pārdevējs ir atbildīgs par preces defektiem, ja tie radušies Pārdevēja vainas dēļ.

4. Preču piegāde

4.1. Preces tiek piegādātas uz Pircēja norādīto adresi izmantojot Pārdevēja sadarbības partnerus vai uzņēmums pats.

4.2. Piegādes laiks var atšķirties atkarībā no preces pieejamības un piegādes reģiona.

4.3. Pircējam ir jānodrošina pieejamība preces saņemšanai norunātajā laikā.
4.4. Respektīvi, ja piegādes objekts atrodas līdz 100 kilometru attālumā no Rīgas, tiek piemērota fiksēta piegādes maksa 45,00 EUR apmērā. Savukārt, ja piegādes attālums pārsniedz 100 kilometrus no Rīgas, tiek piemērota papildus maksa 0,45 EUR apmērā par katru nākamo kilometru, kas pārsniedz 100 kilometru robežu. Attālums tiek aprēķināts saskaņā ar faktiskajiem nobrauktajiem kilometriem maršrutā turp un atpakaļ, izmantojot visīsāko pieejamo ceļu atbilstoši publiski pieejamai ceļu kartei.

5. Preču kvalitātes garantija un derīguma termiņš

5.1. Visiem produktiem tiek sniegta garantija saskaņā ar ražotāja nosacījumiem.

5.2. Garantijas termiņš un nosacījumi tiek norādīti preces aprakstā vai garantijas dokumentā.

5.3. Ja precei tiek atklāts defekts, Pircējam jāinformē Pārdevējs par to nekavējoties.

6. Tiesības atteikties no pirkuma līguma un nepiemērotas kvalitātes preču atdošana atpakaļ

6.1. Pircējam ir tiesības 14 dienu laikā atteikties no pirkuma līguma un atgriezt preci, ja tā nav izmantota un atrodas oriģinālā iepakojumā.

6.2. Atteikuma gadījumā Pārdevējs 14 dienu laikā atgriež Pircējam naudu, ja prece atbilst atgriešanas noteikumiem.

7. Neatbilstošas kvalitātes preču apmaiņas un atpakaļ atdošanas noteikumi

7.1. Ja piegādātā prece neatbilst līguma noteikumiem, Pircējam ir tiesības prasīt preces remontu, apmaiņu vai naudas atgriešanu.

7.2. Ja prece tiek apmainīta, Pārdevējs sedz visas saistītās piegādes izmaksas.

8. Preču un naudas atdošanas vispārējie noteikumi

8.1. Nauda tiek atgriezta izmantojot to pašu maksājuma metodi, kas tika izmantota iegādei.

8.2. Preces, kuras neatbilst atgriešanas kritērijiem, var netikt pieņemtas atpakaļ.

Lai saņemtu papildus informāciju, lūdzu sazinieties kontaktu sadaļā ar mūsu administrāciju.
8.3. Visas nesaskaņas, kas rodas sakarā ar šo Noteikumu izpildi, tiek risinātas sarunu ceļā. Ja neizdodas panākt vienošanos 20 (divdesmit) kalendāro dienu laikā, strīds tiek risināts Latvijas Republikas tiesību aktu noteiktajā kārtībā.

8.4. Ja Pircējs nepiekrīt Pārdevēja sagatavotajai un ozolinasiltumserviss.lv pārsūtītajai atbildei uz rakstisku Pircēja pretenziju par attiecīgo preci, tad Pircējs (fiziska persona, lietotājs) savu pieprasījumu/sūdzību par ozolinasiltumserviss.lv iegādāto preci var iesniegt Patērētāju tiesību aizsardzības centram (Brīvības iela 55, Rīga, LV 1010, e-pasts: pasts@ptac.gov.lv, tālr.: +371 65452554, fakss: +371 67388634, vietnē www.ptac.gov.lv  – vai aizpildīt pieprasījuma veidlapu SIT (strīdu izšķiršana tiešsaistē) platformā https://ec.europa.eu/odr/.

9. Personas datu apstrāde

9.1. Preces pasūtīšana var ietvert personas datu apstrādi. Jūsu dati tiks izmantoti tikai pasūtījuma apstrādei, preces piegādei un saziņai ar Jums.

9.2. Jūsu personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas (GDPR) prasībām. Papildus informācija par personas datu apstrādi ir pieejama mūsu Privātuma politikā.

10. Atbildība par juridisko defektu

10.1. Ja precei ir juridisks defekts, kas nav atbilstošs līguma nosacījumiem, Pircējam ir tiesības prasīt preces remontu, apmaiņu vai pilnīgu naudas atmaksu atbilstoši Latvijas likumdošanai.

11. Strīdu risināšana

11.1. Ja rodas strīdi, Pircējam ir tiesības iesniegt sūdzību Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC).

11.2. Papildus, Pircējam ir iespēja izmantot alternatīvo strīdu izšķiršanu, izmantojot Sistēmu strīdu izšķiršanai tiešsaistē (SIT), kuru var atrast Eiropas Komisijas platformā https://ec.europa.eu/odr/.

12. Montāžas noteikumi

12.1. Ja Pircējs izvēlas montāžas pakalpojumu, tas tiek veikts saskaņā ar standarta montāžas komplektāciju, kuras sākuma cena ir 399 EUR. Galējā montāžas cena var tikt precizēta objektā uz vietas, izvērtējot konkrētās situācijas apstākļus.

12.2. Ja objektā tiek konstatēta nepieciešamība pēc papildu darbiem vai materiāliem (piemēram, sienas štrabēšana, freona papildināšana, barošanas kabeļa ieklāšana, drenāžas sūkņa uzstādīšana u.c.), tiek piemērota attiecīga piemaksa, ko sedz Pircējs.

12.3. Ja montāžai nepieciešama speciāla piekļuve vai darbs augstumā (piemēram, ar pacēlāju vai stalažām), šādu resursu noma tiek saskaņota individuāli atkarībā no objekta specifikas. Šādos gadījumos papildu izmaksas sedz Pircējs.

12.4. Pircējam ir pienākums nodrošināt piekļuvi objektam, elektrības pieslēgumu, kā arī iespēju veikt nepieciešamos montāžas darbus saskaņotajā laikā. Elektroinstalācijai ir jāatbilst drošības prasībām, un kontaktligzdai jābūt iezemētai.

12.5. Ja montāžas laikā tiek konstatēti šķēršļi, kas kavē darbu izpildi (piemēram, nepiekļūstama uzstādīšanas vieta, nepieejama elektrība, nepieciešami papildu atļauju dokumenti u.c.), Pārdevējam ir tiesības vienoties ar Pircēju par darba pārcelšanu vai papildu samaksu.

12.6. Pircējs, pasūtot montāžas pakalpojumu, apliecina, ka ir iepazinies ar montāžas nosacījumiem un piekrīt segt visas papildu izmaksas, kas var rasties, ja objekta specifika neatbilst standarta montāžas nosacījumiem, tostarp nepieciešamības gadījumā – pacēlāju vai stalažu nomu.

 

Šie pirkuma noteikumi un garantijas politika ir sagatavoti saskaņā ar Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, tostarp Patērētāju tiesību aizsardzības likumu, Ministru kabineta noteikumiem Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu", kā arī Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (GDPR).

Šis dokuments ir atjaunots: 2025. gada 11. aprīlī.